Nyíregyházi kalandozás

A Nyírség fővárosába, Nyíregyházára látogatott a Gyermekváros utcai tagintézmény 9/A és 9/AJTP-s csoportja a legutóbbi programhétvégén.

Péntek délután Szolnokon, a Hild Viktor könyvtárban kézműves foglalkozáson vettünk részt, és játékos feladatokkal szórakoztunk. Másnap reggel utaztunk Nyíregyházára vonattal. A Luther Márton Evangélikus Kollégiumban volt a szállásunk. Megérkezés után az állatkertbe indultunk, ahol állatok százait láttuk. Az állatkerti étteremben ebédeltünk, majd egy fókashow következett. Ezután a Sóstói Múzeumfaluban tettünk sétát, ami számomra nem volt annyira érdekes, de ennek ellenére jól szórakoztunk. Vacsorát és szabadidőt már a kollégiumban kaptunk. A vasárnapot az Aquarius Élményfürdőben töltöttük, ott is ebédeltünk. Este nyolc órára értünk vissza Szolnokra, ahol a Faló büfé kínálatából vacsoráztunk.

Személy szerint nekem az aquapark volt a programhétvége csúcspontja! Köszönjük Szalkó Ildikó Melánia csoportvezető és Kavecsánszki Imre tanár úr szervező munkáját!